Interview 20Op woensdag 5 februari zijn diaconieën van Oud-Beijerland en De Biltop bezoek geweest in Jeugddorp De Glind. Ze zijn uitgenodigd, omdat ze mee hebben gedaan aan de "Bouwt u mee aan Jeugddorp De Glind" actie tijdens de Landelijke Diaconale Dag 2019.

De avond begon om 19:00 bij restaurant ONS. In het restaurant hebben ze genoten van een maaltijd en zijn ze geïnterviewd door de jongeren van GlindRadio. In dit interview is er onder ander gesproken over het Jeugddorp, Klompenpad en Sirkelslag. Je kunt de fragmenten terug luisteren op de website van GlindRadio.

Interview introductie

Interview GlindRadio met diaconie Oud-Beijerland
Interview GlindRadio met diaconie De Bilt
De volledige uitzending

Na de maaltijd zijn de diaconieën op bezoek geweest bij twee gezinshuizen en werd de avond afgesloten.

Bent u ook een diaken en wilt u kennis maken met Jeugddorp De Glind en/of op bezoek komen bij een gezinshuis? Schrijf u dan in voor de Ontmoetingsdagen.

Laatste tweets

RudolphSt [Open Dag Jeugddorp De Glind afgelast] Wegens de ontwikkelingen rondom het Corona virus (COVID-19) gaat de Open D… twitter.com/i/web/status/1…

4 weken geleden1 retweet

RudolphSt Kom jij werken in Jeugddorp De Glind 🏘? twitter.com/jeugddorp/stat…