In samenwerking met Glindster heeft de Rudolphstichting een uniek aanbod voor PKN-kerken ontwikkeld.

Glindster is een dorpscentrum met breed aanbod van activiteiten voor kinderen en jongeren uit De Glind. Waaronder leerwerkplekken voor jongeren van de plaatselijke Donnerschool.Tijdens hun stage in Glindster doen jongeren praktijkervaring op in de horeca en werken zo aan hun sociale vaardigheden. De Rudolphstichting heeft multifunctioneel centrum Glindster mee ontwikkeld.

Kerkenraden en/of colleges van diakenen kunnen in Glindster gratis één dagdeel gebruik maken van één van de ruime, lichte vergaderruimtes. De Rudolphstichting biedt, naar keuze, een presentatie of rondwandeling in jeugddorp De Glind aan. De catering (koffie, thee, etc.) zijn voor rekening van de diaconie/kerk.

Wilt u informatie over de mogelijkheden van een bezinningsdag in jeugddorp De Glind? Neem dan contact op met Glindster, via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. o.v.v. Arrangement Rudolphstichting.