Voor drie organisaties die verbonden zijn met zorg voor jeugd, waaronder de Rudolphstichting, zijn we op zoek naar een HR medewerker. Het betreft een HBO-functie van 24 uur op het gebied van hr-werkprocessen, salarisadministratie en personeelsbeleid. Je standplaats is De Glind.

Vacature HR medewerker (24 uur)

Voor drie organisaties die verbonden zijn met zorg voor jeugd, waaronder onze organisatie, zijn wij op zoek naar een HR medewerker.

Functieomschrijving

Je levert met jouw opgedane kennis en ervaring een waardevolle bijdrage op het gebied van:

• HR werkprocessen;
  • Salarisadministratie;
  • Verzuimbeheer.

Je fungeert als vraagbaak voor leidinggevenden en medewerkers op het gebied van personeelszaken (CAO, arbeidsvoorwaarden en bedrijfsregelingen). Je stemt maandelijks af met de bestuurders en ondersteunt bij de uitvoering van het HR beleid. Je zorgt ervoor dat de bestaande werkprocessen soepel en efficiënt verlopen. Je staat open voor veranderingen die er toe leiden dat de processen continu verbeteren.
Kortom, een dynamische functie waarin geen dag hetzelfde is.

Organisatie profiel

Je verzorgt HR werkzaamheden voor de Rudolphstichting, Gezinshuis.com en Stichting Jeugddorp De Glind. Zelfstandige organisaties, die vanuit hun missie nauw verbonden zijn met elkaar. Zij zetten zich elk op hun eigen manier (als goed doel/ontwikkelaar, zorgaanbieder, franchiseorganisatie) in voor de toekomst en de ontwikkeling van kinderen jongeren en jongvolwassenen. Centraal hierbij staat het inhuisplaatsen van kinderen, deskundigheidsbevordering van gezinshuisouders en ontwikkeling van gezinswonen en voorzieningen in Jeugddorp De Glind. Twee organisaties zijn gehuisvest in De Glind en 1 in Ede.  Jouw standplaats is De Glind.

Wat bied jij:

• Je hebt een HBO- werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je hebt goede kennis van het systeem Profit van Afas. Dit is een pre;
  • Je hebt kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsrecht en loonadministratie;
  • Je bent bekend met de Wet Verbetering Poortwachter;
  • Je bent kritisch op eigen werk en processen;
  • Je bent integer en je bewust van je signalerende taak;
  • Je bent in staat om snel te schakelen, prioriteiten te stellen en hebt een hoog verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je bent positief ingesteld, klantgericht en enthousiast;
  • Je bent proactief, representatief;
  • Je hebt een flexibele werkhouding en kunt goed zelfstandig werken.

Dit bieden wij:

• Een veelzijdige baan in een collegiale dynamische werkomgeving;
  • Enthousiaste collega’s;
  • Arbeidsvoorwaarden conform CAO Jeugdzorg. Inschaling is afhankelijk van opleiding en/of ervaring. De functie is ingedeeld in schaal 7 ( max € 3.285,52 o.b.v. een 36-urige werkweek);
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen;
  • Aanstelling voor bepaalde tijd met intentie tot een vaste aanstelling;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een eindejaarsuitkering 8,3%, goede pensioenvoorziening en mogelijkheid en voorzieningen om deels vanuit huis te werken.

Meer informatie en/of solliciteren

Ben jij de juiste persoon voor deze baan? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren. Stuur jouw CV en motivatiebrief naar personeel@rudolphstichting.nl t.a.v. Miriam Pronk.
Heb je vragen over deze vacature, neem dan contact op met Miriam Pronk, HR medewerker via 0342-459010.

De eerste gesprekken vinden plaats op dinsdag 6 april, de tweede gespreksronde op donderdag 15 april en het arbeidsvoorwaardengesprek op vrijdag 16 april . Het streven is om voor 1 mei 2021 tot een arbeidsovereenkomst te komen. Tijdens de gesprekken houden we ons aan de richtlijnen zoals de RIVM die voorschrijft.

Om in aanmerking te komen voor deze functie is een positieve Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.