Ontmoetingsdagen 2020

Wilt u een kijkje in de keuken van bij Jeugddorp De Glind?
Kom naar een van onze Ontmoetingsdagen en bezoek Jeugddorp De Glind. Tijdens dit bezoek kunt u zelf ervaren hoe bijzonder het Jeugddorp De Glind is, meer te weten komen over de Rudolphstichting, genieten van de prachtige natuur en we nemen een kijkje bij een gezinshuis. De Ontmoetingsdag is met name gericht op diaconieën van de Protestantse Kerk Nederland en de donateurs van de Rudolphstichting.

Vanwege Corona zijn de Ontmoetingsdagen van juni en oktober afgelast. Wij informeren u, onder meer op deze pagina, wanneer de volgende Ontmoetingsdag weer gaat plaatsvinden. We hopen elkaar in 2021 weer te kunnen ontmoeten en laten u dan graag het Jeugddorp zien.

Globaal programma

10.00 – 10.30 uur Ontvangst en informatie over werk Rudolphstichting
10.30 – 11.30 uur Bezoek gezinshuis, gesprek gezinshuisouders
11.30 – 12.30 uur Rondleiding door Jeugddorp De Glind
12.30 – 13.00 uur Lunch

Bereikbaarheid Jeugddorp De Glind

De Glind ligt centraal -in het midden van Nederland- en is met de auto goed bereikbaar. Reist u met het openbaar vervoer, dan kunt u De Glind bereiken met de buurtbus. Heeft u nog vragen over deze Ontmoetingsdag of wilt u meer informatie, neem dan contact met ons op via (0342) 45 90 10 of info@rudolphstichting.nl.

Diaconieën op bezoek bij een gezinshuis in Jeugddorp De Glind - Ontmoetingsdag 2019