Gezinshuizen en pleeggezinnen kunnen in aanmerking komen voor de donatie van een PoppenVilla by LilianeⓇ. Dat is te danken aan een unieke samenwerkingsafspraak die de Rudolphstichting heeft met PoppenVilla by LilianeⓇ.

De PoppenVilla is een uniek speelmeubel dat de drempel om met kinderen in contact te komen sterk verlaagt, zij verrijkt hun spel door de fantasie en creativiteit te prikkelen en samenspel te stimuleren. Een plek voor kinderen om te spelen met hun lievelingspoppen die voor hen vaak een grote hechtings- en vertrouwensfunctie hebben. Het duurzame woonhuis op kindhoogte heeft remwielen en is gebouwd voor poppen en knuffels van 30 centimeter. Via een hellingbaan hebben ook auto’s en fietsen een entree.

----- LET OP: Er is momenteel een zeer lange wachtlijst voor de PoppenVilla. De wachttijd is momenteel meer dan een jaar. -----

Voorwaarden voor deelname

• Je hebt een gezinshuis of pleeggezin met kinderen in de basisschoolleeftijd van 4 – 12 jaar
  • Je bent gezinshuis via de franchiseformule van Gezinshuis.com, of je gezinshuis heeft een Keurmerk Gezinshuizen, of jij/je zorgaanbieder is partner van Alliantie Kind in Gezin
  • Voor pleeggezinnen: je bent lid van de NVP

Bekijk foto's en specificaties in de flyer

Lees meer op poppenvilla.nl

----- LET OP: Er is momenteel een zeer lange wachtlijst voor de PoppenVilla -----

Aanvraag doen

1. Stuur een bericht met de titel 'Aanvraag Poppenvilla' naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.Vermeld daarin: Adresgegevens van je gezinshuis/pleeggezin, geboortedata van de opgenomen kinderen, informatie waaruit blijkt aan welke voorwaarde uw gezinshuis of pleeggezin voldoet (Keurmerk Gezinshuis, Alliantie Kind in Gezin, Gezinshuis.com, lidmaatschapnummer NVP).
  2. Ben je gezinshuis? Dan ook graag aangeven of je 1 exemplaar van de leading PoppenVilla óf 1 of 2 exemplaren van de light PoppenVilla's wilt aanvragen.
  3. Binnen 10 werkdagen ontvang je een reactie per mail: positief of negatief besluit.
  4. Zodra de PoppenVilla geleverd kan worden (er kan een wachtlijst zijn), dan wordt de PoppenVilla geleverd door een transportbedrijf.
  5. Je tekent voor ontvangst van de PoppenVilla en stuurt dit formulier naar de Rudolphstichting.
  6. In de toekomst kunnen wij verzoeken om mee te werken aan communicatieactiviteit rondom dit project. Uiteraard gebeurt dit altijd in overleg met alle betrokkenen.
  7. De PoppenVilla wordt gedemonteerd bezorgd. Je bent zelf verantwoordelijk voor een juiste montage.