Gezinshuizen kunnen in aanmerking komen voor de donatie van een PoppenVilla. Dat is te danken aan een unieke samenwerkingsafspraak die de Rudolphstichting heeft gemaakt met Liliane PoppenVilla BV.

** Let op: voor deze actie is momenteel een wachtlijst**

Tot 2018 worden er ieder jaar door een anonieme donateur poppenvilla’s van Liliane PoppenVilla BV beschikbaar gesteld.

De PoppenVilla is een uniek speelmeubel dat de drempel om met kinderen in contact te komen sterk verlaagt, zij verrijkt hun spel door de fantasie en creativiteit te prikkelen en samenspel te stimuleren.  Een plek voor kinderen om te spelen met hun lievelingspoppen, die voor hen vaak een grote hechtings- en vertrouwensfunctie hebben. Het innovatieve woonhuis op kindhoogte heeft remwielen en is gebouwd voor poppen en knuffels van 30 centimeter. Via een hellingbaan hebben ook auto’s en fietsen een entree. De poppenvilla wordt gedemonteerd bij je thuis bezorgd. Je bent zelf verantwoordelijk voor een juiste montage.

> Bekijk foto's en specificaties in de flyer

> Lees meer op www.poppenvilla.nl

Voorwaarden voor deelname

• Je hebt een gezinshuis of pleeggezin met kinderen in de basisschoolleeftijd van 4 – 12 jaar
  • Je bent gezinshuis via de franchiseformule van Gezinshuis.com, of je gezinshuis heeft een Keurmerk Gezinshuizen, of jij/je zorgaanbieder is partner van Alliantie Kind in Gezin
  • Voor pleeggezinnen: je bent lid van de NVP

Aanvraag doen

1. Stuur een bericht met de titel 'Aanvraag Poppenvilla' naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.Vermeld daarin:  Adresgegevens van uw gezinshuis/pleeggezin, geboortedata van de opgenomen kinderen, informatie waaruit blijkt aan welke voorwaarde uw gezinshuis voldoet (Keurmerk Gezinshuis, Alliantie Kind in Gezin, Gezinshuis.com, lidmaatschapnummer NVP)
  2. Binnen 10 werkdagen ontvangt u een reactie per mail: positief of negatief besluit (Let op: er is een wachtlijst).
  3. Bent u aan de beurt op de wachtlijst, dan wordt de poppenvilla afgeleverd door een transportbedrijf.
  4. U tekent voor ontvangst van de poppenvilla en stuurt dit formulier naar de Rudolphstichting.
  5. In de toekomst kunnen wij verzoeken om mee te werken aan communicatieactiviteit rondom dit project. Uiteraard gebeurt dit altijd in overleg met alle betrokkenen.