Afgesloten Projecten

• Belevingstuin bij de Wijde Mantel

Naam project: Belevingstuin De Wijde Mantelaanleg belevingstuinDWM
    Doel: Een belevingstuin die beroep doet op de zintuigen van de kinderen die wonen in De Wijde Mantel en in het Jeugddorp
    Start project: najaar 2017
    Eind project: begin 2018

• Natuurspeelplaats

Naam project: Natuurspeelplaatsimage 2017 08 11
    Doel: In het Jeugddorp is op 13 april 2017 de natuurspeelplaats geopend. Een unieke en natuurrijke speelplek met natuurlijke zitplekken, een beekloop met waterpomp en brug, een speelheuvel met kruipbuis en een klautertoestel.
    Start project:
    najaar 2016
    Eind project:
    april 2017

• Schateiland: voor en door jongeren

schateilandHet Schateiland is een prachtige speelplek, centraal in De Glind. Het was hoognodig aan een opknapbeurt toe en is in 2013 grondig opgeknapt. Jongeren hadden hierin een grote en belangrijke rol.

• De Wijde Mantel

de wijde_mantelWooninitiatief De Wijde Mantel is een klein woonerfje in De Glind, bedoeld voor gezinnen met een meervoudig gehandicapte kind. De combinatie van een woonhuis, een rolstoelvriendelijk zorgappartement en gemeenschappelijke ruimtes voor dagbesteding maken het mogelijk om bij elkaar te (blijven) wonen. De woonvorm is uniek in Nederland.

{addthis off}