Wil je bijdragen aan de ontwikkeling van kinderen en deel uit maken van een bijzondere dorpsgemeenschap? Wordt dan gezinshuisouder in Jeugddorp De Glind. Er zijn 28 gezinshuizen verspreid over een dorp met circa 140 huishoudens. De Glind heeft veel voorzieningen op het gebied van onderwijs, leerwerktrajecten en vrijetijd.

Om gezinshuisouder te worden in De Glind zijn 3 stappen nodig:

1. selectieprocedure doorlopen bij Gezinshuis.com (ben je geschikt voor dit beroep en het ondernemerschap)
  2. samenwerking aangaan met een zorgaanbieder, zoals bijvoorbeeld Stichting Jeugddorp De Glind (plaatsing en ontwikkeling van uithuisgeplaatste kinderen)
  3. huisvesting regelen (via de Rudolphstichting)

In De Glind zijn verschillende panden te huur bij de Rudolphstichting. In de aankomende jaren komen daar 1 of 2 panden bij. Alle inkomsten uit verhuur vloeien terug in het dorp, of worden gebruikt voor investeringen in projecten ter bevordering van Jeugddorp De Glind.

Beschikbare woningen

• Boshuisweg 15

Bo15 nieuwverkleindAan de rand van het landelijke dorp De Glind staat dit prachtige woonhuis. Dit jaren 60 huis is met zijn acht slaapkamers, grote tuin en ruime keuken zeer geschikt voor een gezinshuis.

Bekijk meer informatie (pdf).

• Rudolphlaan 1-3

Ru03 verkleindDeze prachtige woning biedt veel ruimte en is zeer geschikt als woning voor een gezinshuis. Deze unieke woning bestaat uit twee samengevoegde woningen.

Bekijk meer informatie (pdf).

• Postweg 62

Postweg 62Aan de rand van De Glind staat een vrijstaand huis met veel ruimte. Het pand heeft een grote tuin en een eigen oprit. Op de begane grond bevindt zich een keuken met een aangrenzende bijkeuken. Tijdens de zomertijden is het ook mogelijk om op het balkon van de zon te genieten.

Heeft u vragen over Postweg 62? Neem dan contact met ons op.

• Ringlaan 15 | Beschikbaar per 2021

Ri15Dit verrassend ruime huis bevindt zich aan de buitenring van De Glind. Het huis telt maar liefst 11 slaapkamers, verspreid over twee verdiepingen. Het pand beschikt verder over een ruime garage/schuur en een “bakjeshuis”. Verder heeft het huis een mooie grote tuin.

Wilt u meer informatie over Ringlaan 15? Neem dan contact met ons op.

• 1

Wil jij in De Glind wonen of starten met je gezinshuis? Bekijk hier de vacature (via Stichting Jeugddorp De Glind). Of bekijk hier meer wooninformatie(pdf).

Soorten woningen

In De Glind verhuurt de Rudolphstichting verschillende soorten woningen. Grote, authentieke panden uit de jaren 50, tot aan nieuwbouw woningen waar alles energieneutraal is.

De Rudolphstichting verhuurt verschillende soorten woningen

Heb je vragen over de panden of wil je een pand komen bezichtigen ? Neem contact met ons op viaDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.0342-459010 of vul het onderstaande contactformulier in. We gebruiken je gegevens alleen om contact met je op te nemen.

Vuld u a.u.b. uw naam in

Vul hier uw telefoonnummer in

Dit is geen geldig e-mailadres

Geef a.u.b. aan of u de nieuwsbrief wilt ontvangen