Wil je bijdragen aan de ontwikkeling van kinderen en deel uit maken van een bijzondere dorpsgemeenschap? Wordt dan gezinshuisouder in Jeugddorp De Glind. Er zijn 28 gezinshuizen verspreid over een dorp met circa 140 huishoudens. De Glind heeft veel voorzieningen op het gebied van onderwijs, leerwerktrajecten en vrijetijd.

Om gezinshuisouder te worden in De Glind zijn 3 stappen nodig:

1. selectieprocedure doorlopen bij Gezinshuis.com (ben je geschikt voor dit beroep en het ondernemerschap)
  2. samenwerking aangaan met een zorgaanbieder, zoals bijvoorbeeld Stichting Jeugddorp De Glind (plaatsing en ontwikkeling van uithuisgeplaatste kinderen)
  3. huisvesting regelen (via de Rudolphstichting)

In De Glind zijn verschillende panden te huur bij de Rudolphstichting.
Rudolphstichting is een maatschappelijke verhuurder: alle inkomsten uit verhuur vloeien terug in het dorp, of worden gebruikt voor investeringen in landelijke projecten ter bevordering van inhuisplaatsen en gezinswonen.

Beschikbare woningen

Klik op de foto voor specifieke informatie per woning.

Per direct beschikbaar: Boshuisweg 15
Een rustig gelegen woning met 8(!) slaapkamers, twee woonkamers, een werkkamer en heel veel (speel)ruimte om het huis.

Bo15 nieuw beschikbaar verkleind

Na de zomer beschikbaar: Rudolphlaan 1-3.
Zeer ruim pand (2 woningen samengevoegd) met fijne living beneden, 9 slaapkamers, centraal gelegen, op loopafstand van school en bushalte en ruim parkeren voor de deur.

Ru03 verkleind

Wil jij in De Glind wonen of starten met je gezinshuis? Bekijk hier de vacature (via Stichting Jeugddorp De Glind). Of bekijk hier meer wooninformatie(pdf).

Heeft u vragen over de panden ? Neem contact met ons op viaDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.0342-459010 of vul het onderstaande contactformulier in. We gebruiken uw gegevens alleen om contact met u op te nemen.

Vuld u a.u.b. uw naam in

Dit is geen geldig e-mailadres

Geef a.u.b. aan of u de nieuwsbrief wilt ontvangen