Wil je bijdragen aan de ontwikkeling van kinderen en deel uit maken van een bijzondere dorpsgemeenschap? Wordt dan gezinshuisouder in Jeugddorp De Glind. Er zijn 28 gezinshuizen verspreid over een dorp met circa 140 huishoudens. De Glind heeft veel voorzieningen op het gebied van onderwijs, leerwerktrajecten en vrijetijd.

Om gezinshuisouder te worden in De Glind zijn 3 stappen nodig:

1. selectieprocedure doorlopen bij Gezinshuis.com (ben je geschikt voor dit beroep en het ondernemerschap)
  2. samenwerking aangaan met een zorgaanbieder, zoals bijvoorbeeld Stichting Jeugddorp De Glind (plaatsing en ontwikkeling van uithuisgeplaatste kinderen)
  3. huisvesting regelen (via de Rudolphstichting)

In De Glind zijn verschillende panden te huur bij de Rudolphstichting.
Rudolphstichting is een maatschappelijke verhuurder: alle inkomsten uit verhuur vloeien terug in het dorp, of worden gebruikt voor investeringen in landelijke projecten ter bevordering van inhuisplaatsen en gezinswonen.

Beschikbare woningen

• Boshuisweg 15

Bo15 nieuwverkleindAan de rand van het landelijke dorp De Glind staat dit prachtige woonhuis. Dit jaren 60 huis is met zijn acht slaapkamers, grote tuin en ruime keuken zeer geschikt voor een gezinshuis.

Bekijk meer informatie (pdf).

• Rudolphlaan 1-3

Ru03 verkleindDeze prachtige woning biedt veel ruimte en is zeer geschikt als woning voor een gezinshuis. Deze unieke woning bestaat uit twee samengevoegde woningen.

Bekijk meer informatie (pdf).

• 1

Wil jij in De Glind wonen of starten met je gezinshuis? Bekijk hier de vacature (via Stichting Jeugddorp De Glind). Of bekijk hier meer wooninformatie(pdf).

Heeft u vragen over de panden ? Neem contact met ons op viaDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.0342-459010 of vul het onderstaande contactformulier in. We gebruiken uw gegevens alleen om contact met u op te nemen.

Vuld u a.u.b. uw naam in

Dit is geen geldig e-mailadres

Geef a.u.b. aan of u de nieuwsbrief wilt ontvangen