Sinterklaas komt steeds dichterbij en ook dit jaar komt de Sint naar De Glind. Net als vorig jaar gaan de Rudolphstichting en Achmea de Sint helpen om uw kind blij te maken. U hoeft daarvoor alleen één ding te doen!

Deze vacature staat niet meer open. Solliciteren is helaas niet meer mogelijk.

Wil je werken bij een maatschappelijk ondernemende non-profitorganisatie? Bekijk onze andere vacatures.

Nieuws Glindster verkleindOp woensdag 12 juni werd het onderzoek ‘Geweld in de Jeugdzorg’ gepresenteerd. In de afgelopen week zijn daar in de media persoonlijke verhalen aan toegevoegd. De verhalen en de inhoud raken ons, want geen enkel kind zou dit mee moeten maken.

meimailing verkleindGraag vertel ik u een verhaal over kinderen in Jeugddorp De Glind. Een verhaal van groei en ontwikkeling. Een verhaal van hoop. Maar het verhaal begint verdrietig…

beeldmerkRScmgz kopie"Als ik terugkijk op 2018 is het een jaar waarin veel bestaande zaken een nieuwe insteek of een nieuw begin kregen. Een overgangsjaar waarin organisch, op veel fronten een nieuwe start werd gemaakt"

IMG 98282VACATURE GESLOTEN. Bedankt voor je interesse in onze organisatie. Helaas kun je op deze vacature niet meer reageren. Kijk hier voor eventuele andere vacatures.

Bo15 nieuw beschikbaar verkleindSoms is geschikte huisvesting het ontbrekende puzzelstukje om een gezinshuis te beginnen. De Rudolphstichting kan hierbij helpen: wij bieden twee instapklare, enorm ruime woningen aan in Jeugddorp De Glind. Als je hier je gezinshuis start of komt voortzetten heb je veel (kind)voorzieningen onder handbereik, én maak je deel uit van een bijzondere dorpsgemeenschap.
Op www.rudolphstichting.nl/tehuur meer informatie.

Laatste tweets

RudolphSt Gezinshuis Zaodland heeft het #KeurmerkGezinshuizen binnen! Gefeliciteerd! #jeugdzorg

2 weken geleden

RudolphSt Een thuis bij #gezinshuis Gewoonhuis in Steenbergen! Van harte gefeliciteerd met het #KeurmerkGezinshuizen. #jeugdzorg