Vul onderstaand formulier in om je aan te melden voor het afscheidsfeest van Gerard de Jong.

Na ruim twintig jaar neemt Gerard de Jong afscheid als directeur van de Rudolphstichting. Samen met u willen we hem feestelijk gedag zeggen en vieren wat hij in al die jaren heeft mogen bereiken en betekenen in De Glind en op het gebied van gezinswonen in Nederland. U bent van harte uitgenodigd voor zijn afscheidsfeest!

Cadeautip: Gerard zou het fijn vinden als u of uw organisatie een gift wil geven aan het UAF, een stichting voor vluchteling studenten. U kunt dit doen door uw cadeaubedrag over te maken op NL41 INGB 0000 076300 onder vermelding van ‘INZ-3059 Afscheid Gerard de Jong’. Of geef op 1 juni uw gift contant in de beschikbare donatiebox.