Ontmoetingsdagen

Kom naar de Glind en bezoek het Jeugddorp. Tijdens een bezoek kun je zelf ervaren hoe bijzonder De Glind is, kom je meer te weten komen over de Rudolphstichting, genieten we van de prachtige natuur en we nemen een kijkje in een gezinshuis. Je bent van harte welkom om op bezoek te komen!
Gericht willen wij ook diaconieën van de Protestantse Kerk Nederland en de donateurs van de Rudolphstichting uitnodigen.
Bel of mail voor het maken van een afspraak.

Globaal programma

10.00 – 10.30 uur Ontvangst en informatie over werk Rudolphstichting
10.30 – 11.30 uur Bezoek gezinshuis, gesprek gezinshuisouders
11.30 – 12.30 uur Rondleiding door Jeugddorp De Glind
12.30 – 13.00 uur Lunch

Bereikbaarheid Jeugddorp De Glind

De Glind ligt centraal -in het midden van Nederland- en is met de auto goed bereikbaar. Reist u met het openbaar vervoer, dan kunt u De Glind bereiken met de buurtbus. Heeft u nog vragen over deze Ontmoetingsdag of wilt u meer informatie, neem dan contact met ons op via (0342) 45 90 10 of info@rudolphstichting.nl.

Diaconieën op bezoek bij een gezinshuis in Jeugddorp De Glind - Ontmoetingsdag 2019