Kerken in actie voor het Jeugddorp

Bent u als diaken of als lid van de ZWO-commissie van uw kerkelijke gemeente op zoek naar binnenlands diaconaal project? Kom dan eens met de hele gemeente in actie voor het Jeugddorp. Kies De Glind als jaarproject, als zomerproject of als doel voor de Avondmaalscollecte. Of zet het Jeugddorp centraal tijdens een speciale thema-dienst, in de 40-dagentijd of met Advent.
Wij denken graag met u mee, kunnen langskomen en hebben materialen beschikbaar om de gemeente te informeren en te enthousiasmeren voor dit goede doel.

Bij onze projecten ziet u het totaaloverzicht van ons werk in Jeugddorp De Glind. Rudolphstichting zet zich in voor de ontwikkeling van het individuele kind, de leefomgeving van het kind en we hebben een aantal woonprojecten.
U kunt ons totale werk steunen, dan komt u in actie voor het Jeugddorp. U kunt ook een deelproject kiezen en daar mee aan de slag gaan.

Wij vertellen u graag meer over de Rudolphstichting en over ons werk in De Glind, denk bijvoorbeeld aan:

• presentatie voor diaconie of kerkenraad (als u nog een keuze voor een jaarproject moet maken)
  • bezoek aan Jeugddorp (als u nog moet kiezen, of juist na afloop van een actie)
  • aantrekkelijke informatie- en promotiematerialen met het logo van uw kerk erop (voor jaarprojecten of themadiensten/themacollecten)
  • een presentatie door een van onze ambassadeurs (kostenloos, duur van de presentatie naar uw wens, van 5 minuten tijdens de collecte tot avondvullende presentaties)

Kerken in actie voor de Rudolphstichting

Neem contact met ons op

Meer weten over het werk van de Rudolphstichting in Jeugddorp De Glind? Neem dan contact met ons op, wij vertellen u graag meer en denken met u mee hoe uw diaconie of ZWO-commissie succesvol in actie kan komen voor uithuisgeplaatste kinderen .

Kerken uit heel Nederland, bedankt!