Bouwbedrijf Kreeft B.V. schenkt met regionale ondernemers en bedrijven 4.000 euro aan ons werk in Jeugddorp De Glind! Bedankt!!

Bouwbedrijf Kreeft organiseert jaarlijks een Hike&Bike-evenement waarbij ondernemers en bedrijven uit de regio een prachtig bedrag bij elkaar brengen voor lokale goede doelen. Rudolphstichting ontving, tijdens een feestelijk afsluiting van de fiets- en wandeldag, samen met 7 andere goede doelen, een prachtig bedrag. Bedankt aan iedereen die bijdroeg!!

Gevers in het zonnetje – dankbaar voor elke gift
Rudolphstichting kan haar werk voor kwetsbare kinderen doen door de steun van kerken, donateurs, bedrijven en vermogensfondsen. In deze rubriek zetten we geregeld een gever in het zonnetje. Vanwege een bijzondere inzamelmethode, vanwege jarenlange steun, vanwege een mooi verhaal. Want dat geldt voor alle giften: er zit altijd een mooi verhaal achter van betrokken mensen met een warm hart. We zijn dan ook dankbaar voor elke gift die we ontvangen.

Wilt u ook graag in het zonnetje met uw donatie of inzamelactie, laat het ons weten. We horen graag het verhaal achter uw gift.