Wilt u ons financieel ondersteunen?

Ons werk is van groot belang voor uithuisgeplaatste kinderen. Door ons werk, en uw steun, krijgen deze kinderen weer de ruimte om zich te ontwikkelen en alle kansen om aan hun toekomst te werken. U kunt uw steentje bijdragen op de volgende manieren:

Eenmalige gift of vaste donateur worden

Schenken (periodiek)

• Weet u dat u het werk van de Rudolphstichting ook kunt steunen door het aangaan van een schenkingsovereenkomst? Daarin legt u vast dat u ons structureel wilt steunen voor een periode van minimaal 5 jaar.
    • Voordeel voor u:
      Een periodieke schenking is geheel aftrekbaar van de belasting, er geldt geen drempel.
    • Voordeel voor ons:
      Wij weten dat we 5 jaar lang op uw steun kunnen rekenen.

Nalaten

• Wilt u meer weten over wat uw nalatenschap voor Jeugddorp De Glind kan betekenen?

Heeft u vragen over het opnemen van de Rudolphstichting in uw testament of wilt u hierover geheel vrijblijvend van gedachten wisselen? Wij nemen graag de tijd om met u over uw wensen te praten. Belangrijk is dat u zich prettig voelt bij uw keuzes en er volledig achter staat. Wilt u dit graag met ons bespreken? Neem dan contact met ons op.