De Rudolphstichting zet zich in omdat we willen dat elk uithuisgeplaatst kind de kans krijgt om op te groeien tot een zelfredzame en evenwichtige volwassene.

We ontwikkelen vernieuwende projecten in de jeugdzorg, ondersteunen gezinshuizen in heel Nederland en we zetten ons in voor Jeugddorp De Glind door (duurzame) voorzieningen te subsidiëren.

Voor wie doen we het?

Uithuisgeplaatste kinderen en jongeren hebben vaak (te) veel meegemaakt. Veel van hen hebben gedragsproblemen of zijn getraumatiseerd. De omstandigheden zijn zo dat zij niet meer thuis wonen.

Werkwijze: tijd, geld en kennis investeren

De Rudolphstichting investeert tijd, geld en kennis, maar verleent zelf geen uitvoerende zorg. Bij het opzetten van nieuwe projecten werkt de Rudolphstichting altijd samen met anderen. Door samen te werken zorgen we ervoor dat een project echt waardevol is en dicht bij de behoefte staat van de kinderen en jongeren.

Onmisbare steun
Voor het uitvoeren van de projecten en programma's heeft de Rudolphstichting (financiele) steun nodig. Vrijwilligers, diaconieën, fondsen, bedrijven en samenwerkingspartners geven de Rudolphstichting de kans om vernieuwende projecten te starten voor uithuisgeplaatste kinderen.