Wat is er gebeurd in De Glind?

In de afgelopen jaren is duidelijk geworden dat er mensen zijn die in hun jeugd in een gezinshuis of groep in De Glind te maken hebben gehad met geweld, misbruik, verwaarlozing en/of een gebrek aan bescherming. Dat heeft blijvende schade veroorzaakt in hun leven. Deze ‘vraag en antwoord’ is bedoeld om inzichtelijk te maken over wat bekend is en wat er is gebeurd en wat de huidige situatie isWe realiseren ons dat het lezen over deze gebeurtenissen voor slachtoffers pijnlijk en confronterend kan zijn. We hebben dit opgeschreven om zorgvuldig en open te zijnWanneer er nog onduidelijkheid is over deze vragen en antwoorden kan hiervoor contact worden opgenomen via communicatie@rudolphstichting.nl.

Door te klikken op onderstaande onderwerpen zijn de vragen en antwoorden te lezen: