Reguliere huurwoningen – inschrijven wachtlijst

Rudolphstichting verhuurt circa 30 woningen in reguliere verhuur, waaronder een aantal appartementen. Momenteel zijn alle huurwoningen bezet. Er is een wachtlijst.

Toewijzingscriteria

Bij het vrijkomen van een woning of appartement hanteert de Rudolphstichting de volgende toewijzingscriteria:

• wegens grote belangstelling voor de huurwoningen, neemt de Rudolphstichting voorlopig alleen aanvragen in behandeling van mensen die economisch of maatschappelijk gebonden zijn aan De Glind.
  • bestaande huurders gaan voor
  • voorrang voor gezinnen met (kleine) kinderen
  • van nieuwe huurders vraagt Rudolphstichting bereidheid om sociaal te investeren in de dorpsgemeenschap. We horen graag welk vrijwilligerswerk in het verleden is gedaan. Bij het afsluiten van een huurcontract tekent u/jij ook een vrijwilligerscontract waarin deze inzet voor het dorp staat omschreven.

Inschrijven wachtlijst

Wilt u op de wachtlijst worden opgenomen? Vul dan onderstaand formulier in.