Deze panden zijn te huur voor gezinshuisouders:

In De Glind zijn er voor gezinshuisouders onder meer de onderstaande panden te huur (bedrijfsmatig huurcontract) bij de Rudolphstichting. In de aankomende jaren komen daar nog een aantal andere panden bij, dus neem gerust contact op voor de mogelijkheden.

Geleijnsestraat 5 - Jeugddorp De Glind

Geleijnsestraat 5

In De Glind staat dit mooie en ruime woning (bouwjaar 2012). Deze woning is zeer geschikt voor een gezinshuis door de aanwezigheid van o.a. 8 slaapkamers, 3 badkamers en 3 verdiepingen. Daarnaast heeft dit huis een geïsoleerde spouw, vloer en dak en heeft daardoor een energielabel A. Dit duurzame gezinshuis is beschikbaar per 1 april 2021.

Meer informatie en foto’s vind je op Funda.

Te huur - Postweg 62

Postweg 62

Aan de rand van De Glind staat een vrijstaand huis met veel ruimte. Het pand bestaat uit 3 verdiepingen en heeft 8 slaapkamers. De begane vloer en eerste verdieping hebben beide een aparte badkamer. Daarnaast heeft deze woning een grote tuin en een eigen oprit. Dit gezinshuis is beschikbaar per 1 februari 2021.

Meer informatie en foto’s vind je op Funda.

Woning met bestemming ‘gezinshuis’ huren

Soms is geschikte huisvesting het ontbrekende puzzelstukje om een gezinshuis te beginnen. De Rudolphstichting kan hierbij helpen: wij bieden instapklare, enorm ruime woningen aan in Jeugddorp De Glind. Als je hier je gezinshuis start of komt voortzetten heb je veel (kind)voorzieningen onder handbereik, én maak je deel uit van een bijzondere dorpsgemeenschap waaraan je zelf ook actief je steentje bijdraagt.
Lees hier hoe je een gezinshuis kunt starten.

Als je huurt van de Rudolphstichting, dan huur je van een maatschappelijke organisatie. Alle inkomsten uit verhuur vloeien terug in het dorp, of worden gebruikt voor investeringen in projecten ter bevordering van Jeugddorp De Glind.

Inschrijven als woningzoekende

Wilt u, wil jij, als particulier, in aanmerking komen voor een ‘gewone’ huurwoning in De Glind? Schrijf u dan in als woningzoekende via info@rudolphstichting.nl. Als een van de circa 20 woningen vrijkomt, ontvangt u specifieke informatie over het huis en kunt u laten weten of u interesse hebt. Als er meerdere geïnteresseerden zijn, zijn er toewijzingscriteria van toepassing (deze ontvangt u na inschrijving).

In De Glind verhuurt de Rudolphstichting verschillende soorten woningen. Grote, authentieke panden uit de jaren 50, tot aan nieuwbouwwoningen waar alles energieneutraal is. Bent u zoekende naar iets specifieks? Dan kunt u contact met ons opnemen en dan kijken we samen wat de mogelijkheden zijn in Jeugddorp De Glind. Bel ons op (0342) 459 010 of neem dan contact met ons op via het onderstaande contactformulier:

Contactformulier