Deze panden zijn te huur voor gezinshuisouders:

In De Glind zijn er voor gezinshuisouders momenteel de onderstaande panden te huur (bedrijfsmatig huurcontract) bij de Rudolphstichting.
In najaar en winter komen er nog andere panden beschikbaar, dus neem gerust contact op voor de mogelijkheden.

Postweg 51

Centraal gelegen in De Glind staat een leuke vrijstaande woning (bouwjaar 1958) op een zeer riant perceel. Het pand bestaat uit 2 verdiepingen. Op de begane grond twee woonkamers, een grote bijkeuken, badkamer, los toilet en een slaapkamer. Op de eerste verdieping 7 slaapkamers en een tweede badkamer.

Bekijk hier de plattegrond.

Woning met bestemming ‘gezinshuis’ huren

Soms is geschikte huisvesting het ontbrekende puzzelstukje om een gezinshuis te beginnen. De Rudolphstichting kan hierbij helpen: wij bieden instapklare, enorm ruime woningen aan in Jeugddorp De Glind. Als je hier je gezinshuis start of komt voortzetten heb je veel (kind)voorzieningen onder handbereik, én maak je deel uit van een bijzondere dorpsgemeenschap waaraan je zelf ook actief je steentje bijdraagt.
Lees hier hoe je een gezinshuis kunt starten.

Als je huurt van de Rudolphstichting, dan huur je van een maatschappelijke, non-profit organisatie. Alle inkomsten uit verhuur vloeien terug in het dorp, of worden gebruikt voor investeringen in projecten ter bevordering van Jeugddorp De Glind.

Inschrijven als woningzoekende

Wilt u, wil jij, als particulier, in aanmerking komen voor een ‘gewone’ huurwoning in De Glind? Schrijf u dan in als woningzoekende via info@rudolphstichting.nl. Als een van de circa 20 woningen vrijkomt, ontvangt u specifieke informatie over het huis en kunt u laten weten of u interesse hebt. Als er meerdere geïnteresseerden zijn, zijn er toewijzingscriteria van toepassing (deze ontvangt u na inschrijving).

In De Glind verhuurt de Rudolphstichting verschillende soorten woningen. Grote, authentieke panden uit de jaren 50, tot aan nieuwbouwwoningen waar alles energieneutraal is. Bent u zoekende naar iets specifieks? Dan kunt u contact met ons opnemen en dan kijken we samen wat de mogelijkheden zijn in Jeugddorp De Glind. Bel ons op (0342) 459 010 of neem dan contact met ons op via het onderstaande contactformulier:

Contactformulier