Inschrijven als woningzoekende

Wilt u, wil jij, als particulier, in aanmerking komen voor een ‘gewone’ huurwoning in de Glind? Schrijf u dan in als woningzoekende via info@rudolphstichting.nl. Als een van de circa 20 woningen vrijkomt, ontvangt uspecifieke informatie over het huis en kunt u laten weten of u interesse hebt. Als er meerdere geïnteresseerden zijn, zijn er toewijzingscriteria van toepassing (deze ontvangt u na inschrijving).

Woning met bestemming ‘gezinshuis’ huren

Soms is geschikte huisvesting het ontbrekende puzzelstukje om een gezinshuis te beginnen. De Rudolphstichting kan hierbij helpen: wij bieden instapklare, enorm ruime woningen aan in Jeugddorp De Glind. Als je hier je gezinshuis start of komt voortzetten heb je veel (kind)voorzieningen onder handbereik, én maak je deel uit van een bijzondere dorpsgemeenschap waaraan je zelf ook actief je steentje bijdraagt.
Lees hier hoe je een gezinshuis kunt starten.

Als je huurt van de Rudolphstichting, dan huur je van een maatschappelijke organisatie. Alle inkomsten uit verhuur vloeien terug in het dorp, of worden gebruikt voor investeringen in projecten ter bevordering van Jeugddorp De Glind.

Deze panden zijn te huur voor gezinshuisouders:

In De Glind zijn voor gezinshuisouders onder meer onderstaande panden te huur (bedrijfsmatig huurcontract) bij de Rudolphstichting. In de aankomende jaren komen daar nog een aantal andere panden bij, dus neem gerust contact op voor de mogelijkheden.

Te huur - Postweg 62

Postweg 62

Aan de rand van De Glind staat een vrijstaand huis met veel ruimte. Het pand heeft een grote tuin en een eigen oprit. Op de begane grond bevindt zich een keuken met een aangrenzende bijkeuken. Tijdens de zomertijden is het ook mogelijk om op het balkon van de zon te genieten.

In De Glind verhuurt de Rudolphstichting verschillende soorten woningen. Grote, authentieke panden uit de jaren 50, tot aan nieuwbouwwoningen waar alles energieneutraal is. Bent u zoekende naar iets specifieks? Dan kunt u contact met ons opnemen en dan kijken we samen wat de mogelijkheden zijn in Jeugddorp De Glind. Bel ons op (0342) 459 010 of neem dan contact met ons op via het onderstaande contactformulier:

Contactformulier