Deze panden zijn te huur voor gezinshuisouders:

In De Glind zijn voor gezinshuisouders momenteel de onderstaande gezinshuis-woningen te huur (bedrijfsmatig huurcontract) bij de Rudolphstichting.
In de loop van dit en volgend jaar komen er naar verwachting nog andere woningen beschikbaar, dus neem gerust contact op voor de mogelijkheden.

Glindhorst 36

Deze gezinshuiswoning komt naar verwachting in het najaar van 2022 beschikbaar. Meer informatie volgt.

Postweg 51 (onder optie)

Centraal gelegen in De Glind staat een leuke vrijstaande woning (bouwjaar 1958) op een zeer riant perceel. Het pand bestaat uit 2 verdiepingen. Op de begane grond twee woonkamers, een grote bijkeuken, badkamer, los toilet en een slaapkamer. Op de eerste verdieping 7 slaapkamers en een tweede badkamer.
Deze woning was al eerder beschikbaar, maar nog in de oude staat. We hebben de afgelopen maanden gebruikt om de woning grondig te renoveren en te verduurzamen. Het eindresultaat: een prachtige, instapklare gezinshuiswoning met energielabel A!

Bekijk deze gezinshuis-woning op Funda

Woning met bestemming ‘gezinshuis’ huren

Soms is geschikte huisvesting het ontbrekende puzzelstukje om een gezinshuis te beginnen. De Rudolphstichting kan hierbij helpen: wij bieden instapklare, enorm ruime woningen aan in Jeugddorp De Glind. Als je hier je gezinshuis start of komt voortzetten heb je veel (kind)voorzieningen onder handbereik, én maak je deel uit van een bijzondere dorpsgemeenschap waaraan je zelf ook actief je steentje bijdraagt.
Lees hier hoe je een gezinshuis kunt starten.

Als je huurt van de Rudolphstichting, dan huur je van een maatschappelijke, non-profit organisatie. Alle inkomsten uit verhuur vloeien terug in het dorp, of worden gebruikt voor investeringen in projecten ter bevordering van de leefomgeving en de ontwikkeling van kwetsbare kinderen.

Inschrijven als woningzoekende

Wilt u, wil jij, als particulier, in aanmerking komen voor een ‘gewone’ huurwoning in De Glind, een woning zonder zorgbestemming? Schrijf u dan in als woningzoekende via deze pagina: Reguliere huurwoningen – inschrijven wachtlijst – Rudolphstichting.
Als een van de circa 20 woningen vrijkomt, ontvangt u specifieke informatie over het huis en kunt u laten weten of u interesse hebt. Als er meerdere geïnteresseerden zijn, zijn er toewijzingscriteria van toepassing (deze ontvangt u na inschrijving).

In De Glind verhuurt de Rudolphstichting verschillende soorten woningen. Grote, authentieke panden uit de jaren 50, tot aan nieuwbouwwoningen waar alles energieneutraal is. Bent u zoekende naar iets specifieks? Dan kunt u contact met ons opnemen en dan kijken we samen wat de mogelijkheden zijn in Jeugddorp De Glind. Bel ons op (0342) 459 010 of neem dan contact met ons op via het onderstaande contactformulier:

Contactformulier