Huurdersinfo – bij wie moet je zijn

Algemene info over het dorp

De dorpswebsite glind.nl is er voor alle inwoners van het dorp. Of je nu een huur- of koopwoning hebt, wel of niet in de (jeugd)zorg werkt, voor jong en oud. De website valt onder de Belangenvereniging De Glind.

Reparaties en onderhoud (>als je huurt van Rudolphstichting)

Voor alle zaken betreffende groot onderhoud, inclusief reparatieverzoeken, en spoedgevallen kunt u de technische dienst van de Rudolphstichting bereiken op telefoonnummer: 06-45707352.
De Rudolphstichting is bereikbaar tussen 9:00 en 16:00.

Spoedgevallen buiten kantoortijden

Voor alle spoedgevallen buiten kantoortijden terecht bij Coen Hagendoorn op telefoonnummer: 035-5287800

Verwarming/cv-ketel

Voor reparatieaanvragen (niet-spoedeisend en spoedeisend- 24 uur bereikbaar) betreffende de centrale verwarming, kunt u terecht bij Campus:

Campus Installatietechniek BV
Nijverheidsweg 19, 3771 ME Barneveld

Goten en glazenwasser

Voor goten en glasbewassing kunt u terecht bij Geurtsen Dienstverlening

Geurtsen dienstverlening
Tollenstraat 11¸ 3771 ZK Barneveld

Contactpersoon vastgoed Rudolphstichting

Voor vragen of opmerkingen over onze samenwerkingspartners of overige aangelegenheden:

Laurens Heikamp, Rudolphstichting
Rudolphlaan 2, 3794 MZ  De Glind
info@rudolphstichting.nl

Klachten

Bent u huurder, pachter of gebruiker van onroerende zaken van de Rudolphstichting en bent u ergens ontevreden over, bespreek dit dan met de betreffende medewerker. Komt u er samen niet uit, dan kunt u zich richten tot de leidinggevende van deze persoon.

Als het vervolgens nog niet lukt om gezamenlijk tot een oplossing van het probleem te komen, dan kan een officiële klachtenprocedure worden gestart. De klacht wordt dan door een onafhankelijke commissie in behandeling genomen.

Wilt u een officiële klachtenprocedure starten? Dan kunt u uw klacht als volgt indienen:

• Per email: klachtencommissie@rudolphstichting.nl
  • Of per brief: Klachtencommissie, Rudolphlaan 2, 3794 MZ De Glind

Een klacht moet zo duidelijk mogelijk beschrijven over welke gedraging het gaat, waar en wanneer dat is gebeurd en welke medewerker het betreft. De klacht moet ook duidelijk maken wie de klager is en met welke adresgegevens, mailadres en/of telefoonnummer de klager te bereiken is.
In dit document staat het volledige klachtenreglement en de procedure.