– VACATURE VERVULD – Rudolphstichting is op zoek naar een medewerker vastgoed, die bij wil dragen aan de toekomst van kwetsbare kinderen. In deze veelzijdige functie houdt je je bezig met alles op het gebied van gebouwen, grond en fysieke leefomgeving.

Rudolphstichting is een maatschappelijke organisatie die in het dorp De Glind bijdraagt aan de opvang van uithuisgeplaatste kinderen in gezinshuizen. Ons vastgoed en onze grond zetten we direct of indirect in voor de toekomst van kinderen en jongeren.

Over de functie

De functie is een mix van dienstverlening aan huurders en partnerorganisaties, projectmatig (samen)werken en beheer en administratie:

• Je beheert alle facetten van vastgoed (grond & gebouwen, beheer & ontwikkeling, renovatie & verduurzaming, bouwtechnisch & verhuur), waarbij je eerste prioriteit is dat het vastgoedbeheer in alle facetten op orde is en blijft;
  • Je fungeert als aanspreekpunt voor (aspirant-)huurders, pachters en samenwerkingspartners
  • Je stelt huurcontracten op en planningen en begrotingen voor meerjarenonderhoud;
  • Je stuurt opdrachtnemers aan en stemt af met opdrachtnemers, samenwerkingspartners en huurders , zodat de werkprocessen optimaal verlopen.
  • je werkt in een klein team nauw samen met directie en de managers van de twee andere programma’s, te weten ‘Gezinsvormen & Kwaliteit’ en ‘Communicatie & Fondswerving’.
  • Je draait mee in projecten op het gebied van duurzaamheid. Je werkt daarin samen met de gemeente, de Duurzaamheidscommissie van de Belangenvereniging, Glindse partijen en scholen. Gezamenlijke doel is: het buitengebied duurzaam en toekomstbestendig inrichten met een aantrekkelijk, groene en verantwoorde leefomgeving als resultaat.

Wie ben jij?

Deze unieke functie vraagt om een veelzijdige kandidaat:

• Het spreekt je aan om bij een organisatie te werken die tijd, kennis, geld en vastgoed inzet voor de toekomst van uithuisgeplaatste kinderen en jongeren;
  • Voor de dienstverlening is het belangrijk dat je klantgericht en positief bent ingesteld. Je kunt luisteren en je inleven en goed anticiperen op de behoeften van de huurders, gezinshuisouders en bewoners;
  • Je overziet het brede terrein van vastgoedbeheer en de samenhang tussen de verschillende onderdelen. Daarbij weet je hoofd- en bijzaken te onderscheiden;
  • Voor beheer en administratie is het belangrijk dat je kunt plannen en organiseren en dat je accuraat bent;
  • Je hebt een hands-on mentaliteit, een flexibele werkhouding en kunt goed zelfstandig werken;
  • Je hebt organisatiesensitiviteit en bent je bewust van invloed en gevolgen van eigen beslissingen of activiteiten (je ziet ‘het grote plaatje’).

Daarnaast beschik je over:

• MBO+/HBO- werk- en denkniveau
  • Een opleiding in bouwkunde, makelaardij, faciliteit management of rentmeester en minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
  • Kennis van reguliere processen binnen vastgoed en verduurzaming;
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van huur/verhuur.

Wat bieden wij:

• Een veelzijdige baan bij een organisatie die betekenisvol bezig is;
  • Enthousiaste en betrokken collega’s;
  • Arbeidsvoorwaarden conform CAO Jeugdzorg. De functie is ingedeeld in schaal 8-10, Inschaling is afhankelijk van opleiding en/of ervaring (max € 4.255,95 o.b.v. 36 uur);
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen;
  • Aanstelling voor bepaalde tijd met intentie tot een vaste aanstelling;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een eindejaarsuitkering (8,3%), goede pensioenvoorziening en reiskostenvergoeding;
  • Vakantiedagen volgens cao Jeugdzorg (200 uur op jaarbasis bij 36 uur) + de mogelijkheid tot bijkopen vrije dagen;
  • Flexibele werktijden en mogelijkheid en voorzieningen om (deels) vanuit huis te werken.

Meer informatie en/of solliciteren

Ben jij de juiste persoon voor deze baan? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren. Stuur jouw CV en motivatiebrief voor dinsdag 25 mei naar communicatie@rudolphstichting.nl.  Heb je vragen over deze vacature, neem dan contact op met Gerard de Jong, directeur, via 0342-459010.

De eerste gesprekken vinden plaats op maandag 31 mei, de tweede gespreksronde in diezelfde week op vrijdag 4 juni.
Om in aanmerking te komen voor deze functie is een positieve Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.

ACHTERGRONDINFORMATIE

Onze ambities voor vastgoed, grond en groen

De Rudolphstichting bezit circa 80 panden en 80 hectare grond in De Glind. Het gevarieerde pandenbestand bestaat uit 30 gezinshuis-woningen (= opvang van uithuisgeplaatste kinderen), 15 panden voor andere (jeugd)zorgvormen en twintig panden die we ‘regulier’ verhuren aan particulieren. Verder zijn we eigenaar van gemeenschapsvoorzieningen zoals het dorpscentrum, een kerkgebouw, kinderboerderij, zwembad, restaurant en de dorpsbegraafplaats. Daarnaast ook veel openbaar groen en 40 hectare pachtgrond.

De Glind is een klein, groen dorp (circa 230 huishoudens) tussen Barneveld en Amersfoort, waar 120 uithuisgeplaatste kinderen een veilig thuis vinden in 28 gezinshuizen. De Rudolphstichting is een kleine maatschappelijke organisatie met grote impact, gevestigd in De Glind. Al jarenlang zetten wij ons in voor een kansrijke toekomst voor uithuisgeplaatste kinderen. De Rudolphstichting investeert tijd, geld en kennis in programma’s die het ínhuisplaatsen van kinderen bevorderen en we zetten ons vastgoed hiervoor in. We zijn in De Glind nauw betrokken bij woon- en vrijetijdsprojecten voor kinderen en jongeren, landschapsontwikkeling en duurzaamheid. We knappen onder meer bestaande gezinshuizen op, (her)ontwikkelen en verduurzamen panden en voorzieningen, investeren giften van kerken in kindontwikkelprogramma’s of ontwikkelen nieuwe woonvormen, bijvoorbeeld tiny houses voor jeugd.