We hebben programma's en projecten om onze wens werkelijkheid te maken. De Rudolphstichting wenst dat elk uithuisgeplaatst kind de kans krijgt om op te groeien tot een zelfredzame en evenwichtige volwassene. De programma's en projecten zijn te verdelen in drie categorie├źn.

1. Ontwikkeling van het kind
  2. Leefomgeving
  3. Woonprojecten

Actuele projecten

• Vrijetijdsactiviteiten in het Jeugddorp

image 2017 08 10Stimuleren van de ontwikkeling van kinderen en jongeren door invulling van vrije tijd mogelijk te maken.

• Jongerenradiostation GlindRadio

Een groep jongeren maakt elke week een radio uitzending en verschillende reportages om hun talenten te ontdekken en te ontwikkelen.

• Tiny houses

Tinyhouse 118+ jongeren laten wennen aan zelfstandig wonen, met mogelijkheid tot het terugvallen op een gezinshuis.

• Actief in Jeugddorp De Glind

Familie Wildeman 11 verkleindJeugddorp De Glind is een dorp in de gemeente Barneveld. In het dorp zit achter 28 van de +- 140 voordeuren een gezinshuis. In een gezinshuis worden uithuisgeplaatste kinderen opgevangen. De Rudolphstichting zorgt ervoor dat het dorp een plek is waar ruim 120 kinderen kunnen opgroeien en/of werken aan hun toekomst. Meer informatie over het Jeugddorp

{addthis off}